torsdag den 1. juli 2010

Tapethimlen

Det er jo på både godt og ondt, at man får solgt noget af sit tapet som man har tilovers!
Men skidt er det jo at det er ens yngligstapet der ryger.....






Jeg havde selv en masse forestillinger om hvad det skulle bruges til, men lige pludselig var der ikke mere. snøft snøft! Jeg nænner jo heller ikke at sige nej, når nu jeg får ros for mit tapet. Heldigvis lykkedes mig at skaffe noget mere, men så er lageret også tømt! Jeg synes det er så flot det her tapet, og var det ikke fordi min datter og søn delte værelse, så var der helt sikkert røget noget op på vægen til min datter.

Jeg synes ellers at det har været lidt lavvande med interesse for at købe tapet i øjeblikket. Er det mon fordi vi har fået sommer, og folk bruger tiden ude i haverne? Jeg selv er lige startet på min 3 ugers ferie med ungerne. Manden arbejder stadigvæk og vi har ingen planer om udlandsrejser, så jeg skal finde på, hvad vi kan få tiden til at gå med herhjemme. Stranden er da et oplagt emne, og planen er da også at vi skal en tur på stranden idag, efter vi har været nede og tale med banken, og forhåbentligt fået et lånebevis, så vi kan købe os et hus.

I må gerne krydse fingre :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har skrevet til dig men ikke fået svar? Har du mon ikke set det?

    SvarSlet
  2. Hej Julie

    Det må du undskylde, men jeg har ikke været så aktiv den sidste uges tid herinde. Har fået ferie, og så har der været en trillion ting der skulle ordnes, og når aftenen kom, har jeg været alt for træt. Jeg har været inde og se din blog, og den er rigtig hyggelig, med en masse fine ting. Hvis vi skulle bytte, ville jeg nok være mest interesseret i dit stof, da jeg selv ikke har så meget... desværre ;-) Lige i øjeblikket har du ikke noget på din change away, som jeg kan bruge, men du skriver at du får mere, og det vil jeg jo meget gerne se, når det er :-) Du har et billede af en flagranke på din blogbutik, og bagved hænger der 4 farvede bogkasser. Det tapet der er i de to til højre, er vel ikke noget du har mere af? Det er nemlig bare så fint.

    Håber du får en god aften.

    Mvh Ann

    SvarSlet